Naše obećanje cenjenim kupcima

Posvećeni smo tome da budemo vaš pouzdan partner pružajući visokokvalitetne proizvode po najnižim cenama, uz uslugu i pogodnost koju zaslužujete. Ukoliko niste u potpunosti zadovoljni svojom kupovinom, tu smo da vam pomognemo sa zamenom, povraćajem ili popravkom. Ako ste primili proizvod sa kojim niste zadovoljni, molimo vas da kontaktirate Službu za korisnike putem emaila: [email protected].

Povraćaj robe

◆ Pod uslovom da proizvodi i njihova ambalaža nisu oštećeni od strane korisnika, možemo vam ponuditi povraćaj novca iz bilo kog razloga u roku od 15 dana od dana prijema proizvoda. Međutim, troškove brzog slanja morate snositi sami. Naša politika traje 15 dana. Ukoliko je prošlo više od 15 dana od prijema proizvoda, nažalost ne možemo da ponudimo povraćaj novca ili zamenu.

◆ Povraćaj za zamenu (ako je primenljivo)

Zamenu vršimo samo ako su proizvodi defektni ili oštećeni. Ukoliko želite da zamenite proizvod za isti model, slobodno nas kontaktirajte na [email protected] i rado ćemo vam pomoći.

◆ Pre povraćaja, molimo da nas kontaktirate putem emaila radi dobijanja adrese za povraćaj.

Email: [email protected]

Ne možemo izvršiti povraćaj u sledećim situacijama:

  • Proizvodi su poslati na pogrešnu adresu (uključujući i direktan povratak na mesto slanja bez prethodnog kontakta sa nama).

  • Izabrana je metoda povraćaja pouzećem.

  • Proizvod je bez originalne ambalaže.

Povraćaj novca (ako je primenljivo)

◆ Nakon što primimo i pregledamo vaš vraćeni proizvod, poslaćemo vam email sa potvrdom prijema. Takođe ćemo vas obavestiti o odobrenju ili odbijanju vašeg zahteva za povraćaj novca. Ako bude odobren, povraćaj će biti procesuiran, a iznos automatski vraćen na vašu kreditnu karticu ili originalni način plaćanja u roku od 7 radnih dana.

◆ Troškove slanja za povraćaj proizvoda snosite sami. Troškovi dostave se ne refundiraju. Ako primite povraćaj novca, troškovi povratne dostave će biti odbijeni od ukupnog iznosa.

Ako vraćate proizvod radi zamene, poslaćemo vam željeni proizvod nakon što primimo vraćeni. Vreme zamene može varirati u zavisnosti od vaše lokacije. Za proizvode vredne preko 75 USD preporučujemo korišćenje usluge praćenja pošiljke ili kupovinu osiguranja za transport. Ne možemo izvršiti povraćaj ako ne primimo vraćeni proizvod.

Prodajni artikli (ako je primenljivo)

Samo proizvodi po redovnim cenama mogu biti refundirani; nažalost, akcijski proizvodi nisu predmet povraćaja.

Kašnjenje ili nedostatak povraćaja (ako je primenljivo)

Ako još niste primili povraćaj, prvo proverite svoj bankovni račun. Zatim kontaktirajte izdavaoca vaše kreditne kartice, jer može biti potrebno vreme dok se povraćaj ne evidentira. Takođe, obratite se svojoj banci. Često postoji vreme obrade pre nego što se povraćaj prikaže. Ako ste prošli kroz sve ove korake, a još uvek niste dobili povraćaj, molimo vas da nas kontaktirate na [email protected].